Fullt upp

Hej!

Jag och Emma har letat påskägg. Det tog sin lilla tid eftersom att mamma hade gömt äggen ganska väl. Först skulle vi leta i Tvrummet efter 4 lappar. När vi hade hittat dem så fick vi ledtrådar och med hjälp av dem så skulle vi hitta äggen. Tidigare så hade jag och Emma fått skriva en lapp på vad vi ville ha för godis i påskäggen, vi gillar inte så mycket godis. 

Igår hade jag fullt upp, så jag hann inte göra något inlägg då. För på morgonen åkte vi slalom med familjen Långströms, vi kom hem vid 5 och duschade snabbt och bytte om. För sen åkte vi till familjen Lundins. Där var vi hela kvällen. Så när jag kom hem hann jag inte ens starta datorn. Hos Lundins var även familjen Holm-Olsson och Kurt. Det var väldigt trevligt. Vi körde bilbana och spelade spel. 


  
2010-04-05 @ 09:29:33 Min dag Permalink


Kommentera här!
Kommentar av: Olivia

Påskägg= mumma!

2010-04-05 @ 10:43:36
URL: http://ollesplace.blogg.se/
Kommentar av: Ida

Haha, det är roligare att leta påskäggen än att äta dom tycker jag XD

2010-04-05 @ 11:38:53
URL: http://polarnas.blogg.se/
Kommentar av: Anonym

Sv; Hahaha, jaa det är jättecoolt att Måns kommenterar på våran blogg, fast det var när vi var hos han som jag tvingade honom XD

2010-04-05 @ 11:44:49
Kommentar av: Ida

Det var jag som kommenterade inlägget ovan...

Men han har ju kommenterat på din blogg också, Jenny!!



Där--> http://truejenny.blogg.se/2010/april/varen-kommer-snart-1.html#comment

2010-04-05 @ 11:47:16
URL: http://polarnas.blogg.se/


Läs detta innan du kommenterar!

Header Jag gör mina headrars/desginer själv! Men självklart så kan jag göra en åt dig, det är bara att säga till! Kommentera i ett inlägg eller skicka ett mail till [email protected]!

Reklam Tävlingar är kul om reglerna inte är allt för svåra. Visst kan jag ställa en fråga i din frågestund eller rösta på dig, men det är inte garanterat. Sen så gillar jag ju mycket mer om ni kommenterar mitt inlägg.

Bloglovin Jag gör inga bloglovin byten, jag lägger själv till dig om jag vill. Men du får självklart förja min blogg ändå, och det gör du genom att klicka här:

bloglovin

Frågor Om du frågar någor och är anonoym/inte har någon blogg så finner du svaret í samma inlägg som du kommenterade! Har du några frågor och garanterat vill ha svar på dom? Fråga då på min frågesida, som du kommer till genom att klicka HÄR. Men glöm inte att lämna epost adressen då, annars får du inte veta om jag har svarat!

Nu är du välkommen att kommentera!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Bloggens namn: (om du har en)

Vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0