Slut på veckan betyder skola...

Hej!

Igår tog jag fram min cykel. Så nu kan man lugnt säga att det är vår!
Ganska skönt trots allt, nu är det ju varmt och man behöver inte ha så mycket kläder!

Men det finns en nackdel med att påsken är över... Skolan börjar igen. Fast det är ju inte så jätte tråkigt ändå. Jag menar, man får ju träffa alla kompisar igen! Plus att vi ska få välja vilket språk vi vill ha i 6:an på tisdag!

Jag överväger om jag ska lägga ut något inläggmed bilder på Findus (katten). Jag har jätte många bilder på haan. Ett helt album (mapp på datorn ^.^) Här har ni i alla fall en bild, en bild där han är söt!



Idag ska jag vara med Vilma. Vilma har en blogg; www.villmann.blogg.se besök den! Nu ska jag gå, har inget mer att berätta. Ikväll ska jag på friidrottsträning... Förresten... ska jag ha inlägget på kategorin "Findus" eller "Min dag"? Tills vidare har jag den på min dag ^.^



2010-04-11 @ 13:49:20 Min dag Permalink


Kommentera här!
Kommentar av: Liiv

söt kisse :)

2010-04-11 @ 19:51:53
URL: http://liivahliin.blogg.se/


Läs detta innan du kommenterar!

Header Jag gör mina headrars/desginer själv! Men självklart så kan jag göra en åt dig, det är bara att säga till! Kommentera i ett inlägg eller skicka ett mail till [email protected]!

Reklam Tävlingar är kul om reglerna inte är allt för svåra. Visst kan jag ställa en fråga i din frågestund eller rösta på dig, men det är inte garanterat. Sen så gillar jag ju mycket mer om ni kommenterar mitt inlägg.

Bloglovin Jag gör inga bloglovin byten, jag lägger själv till dig om jag vill. Men du får självklart förja min blogg ändå, och det gör du genom att klicka här:

bloglovin

Frågor Om du frågar någor och är anonoym/inte har någon blogg så finner du svaret í samma inlägg som du kommenterade! Har du några frågor och garanterat vill ha svar på dom? Fråga då på min frågesida, som du kommer till genom att klicka HÄR. Men glöm inte att lämna epost adressen då, annars får du inte veta om jag har svarat!

Nu är du välkommen att kommentera!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Bloggens namn: (om du har en)

Vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0