Solen är tillbaka!

Hallo

Äntligen så är solen tillbaka! Den har under en lång tid varit gömd bakom en massa gråa moln, men nu är den tillbaka och den togs emot av glädje. Har ni också sol? Hoppas det :) I skolan idag så har vi inte gjort så mycket, men vi har varit ute mycket och sett på en film! Det var kul! Men nu när det är så soligt väder så passar det väl bra med att lägga ut blommor? Men måste fika först... Här får ni i alla fall ett "smakprov":



Farmor hade vackra Penseér (stavning!)

Det var den bilden...
Förresten! Glöm inte att tycka till om jag ska ha en Tävling eller inte

Men vi ses!

2010-06-02 @ 14:38:36 Min dag Permalink


Kommentera här!
Kommentar av: Moa

sv: haah vi är också lediga på fredag så i veckan är de en kort vecka eftersom vi var lediga på måndag också!<3

2010-06-02 @ 15:08:16
URL: http://niilsoon.blogg.se/
Kommentar av: JENNY

Tack du söt : )

2010-06-02 @ 16:21:02
URL: http://jennyjanssons.se
Kommentar av: Ida

Solen är skön och solen är toppen

Solen är varm och gör brun hela kroppen

Solen som gör det blir morgon var dag

Solen i Röbäck är bäst tycker jag

CHA CHA CHA :D

2010-06-02 @ 16:25:48
URL: http://polarnas.blogg.se/


Läs detta innan du kommenterar!

Header Jag gör mina headrars/desginer själv! Men självklart så kan jag göra en åt dig, det är bara att säga till! Kommentera i ett inlägg eller skicka ett mail till [email protected]!

Reklam Tävlingar är kul om reglerna inte är allt för svåra. Visst kan jag ställa en fråga i din frågestund eller rösta på dig, men det är inte garanterat. Sen så gillar jag ju mycket mer om ni kommenterar mitt inlägg.

Bloglovin Jag gör inga bloglovin byten, jag lägger själv till dig om jag vill. Men du får självklart förja min blogg ändå, och det gör du genom att klicka här:

bloglovin

Frågor Om du frågar någor och är anonoym/inte har någon blogg så finner du svaret í samma inlägg som du kommenterade! Har du några frågor och garanterat vill ha svar på dom? Fråga då på min frågesida, som du kommer till genom att klicka HÄR. Men glöm inte att lämna epost adressen då, annars får du inte veta om jag har svarat!

Nu är du välkommen att kommentera!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Bloggens namn: (om du har en)

Vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0