Jag har...

File:Åre gondolen.JPG
... varit i Åre!
 

Hej på dig! Jag sa ju i ett tidigare inlägg att jag hade något att se fram emot i Söndags, jag sa också att ni skulle få veta vad det var. Så här kommer det: JAG HAR VARIT I ÅRE! Jag har egentligen inte så mycket att berätta om, men det jag har att berätta kan jag ju skriva.

Söndag: Satt i bilen stora delar av dagen (6 timmar).  Inte så mycket mer, på kvällen bekantade vi oss med Miranda, Leif och Helena. Miranda är våran kusin.

Måndag: Åkte skidor på dagen, var med Miranda och Emma på kvällen.

Tisdag: På dagen gjorde jag en vurpa när vi åkte skidor. Tappade båda skidorna och rullade ganska långt. På något vis åkte jag över min stav och ramlade på så sätt. För mig gick det bra men inte riktigt lika bra för staven... Efter lunchen åkte vi upp tilll toppen, det var nästan ingen sikt, det var helt vitt. Såg inte en knöl och landade på huvudet. Fick hjälmen full med snö. Reste mig upp och sa att det gick bra. Sa i alla fall. 

Onsdag: Vaknade med nackont som troligtvis hände när jag föll. Hur som helst så gick det bra att åka ändå. Det hade snöat på natten så det var pudersnö. Skit härligt att åka på! Speciellt eftersom att det var manchester under.

Torsdag: Åkte skidor på förmiddagen och städade sedan ur stugan. Miranda, Emma och jag satte oss ner och spelade kort en sista gång tillsammans. Vid halv 3 åkte vi. Stannade vid Åres Chokladfabrik och åt på La Marée. Vi kom hem sent på kvällen och då fick jag äntligen träffa Findus igen!

Det var allt jag har gjort i tiden i Åre, senare ska jag ladda upp bilder. Varje kväll spelade vi kort och ritade. Men nu måste jag sluta. Annars blir inlägget på tok för långt. 

    
2010-03-19 @ 16:31:25 Min dag Permalink


Kommentera här!
Kommentar av: Ida

Gud vad roligt ni verkar ha haft det!! Synd bara det där med nacken...

2010-03-19 @ 20:34:50
URL: http://polarnas.blogg.se/
Kommentar av: Jenny K

Jaa, vi har verkligen haft det jätte kul, det där med nacken går över :)

2010-03-19 @ 21:33:21
URL: http://truejenny.blogg.se/


Läs detta innan du kommenterar!

Header Jag gör mina headrars/desginer själv! Men självklart så kan jag göra en åt dig, det är bara att säga till! Kommentera i ett inlägg eller skicka ett mail till [email protected]!

Reklam Tävlingar är kul om reglerna inte är allt för svåra. Visst kan jag ställa en fråga i din frågestund eller rösta på dig, men det är inte garanterat. Sen så gillar jag ju mycket mer om ni kommenterar mitt inlägg.

Bloglovin Jag gör inga bloglovin byten, jag lägger själv till dig om jag vill. Men du får självklart förja min blogg ändå, och det gör du genom att klicka här:

bloglovin

Frågor Om du frågar någor och är anonoym/inte har någon blogg så finner du svaret í samma inlägg som du kommenterade! Har du några frågor och garanterat vill ha svar på dom? Fråga då på min frågesida, som du kommer till genom att klicka HÄR. Men glöm inte att lämna epost adressen då, annars får du inte veta om jag har svarat!

Nu är du välkommen att kommentera!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Bloggens namn: (om du har en)

Vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0