Packat och klart!

                                          

                                                 Nu har jag packat klart, så mot Stockholm!


Hej! Idag har vi bestämt vilken film vi ska se på imorgon. Det blev Yes Man. Den verkar bra. Undrar om jag hinner se hela filmen. Hoppas det. Ska ju åka innan lunch. Det kommer nog att bli kul imorgon, vi får ta med oss chips eller popcorn. Idag har vi haft musik. Det är kul men när vi får använda instrument aå blir det ganska livligt. Det blir det för att det alltid är någon som håller på att spela på instrumenten (i det här fallet gitarr). MEn först fick vi göra en självbedömmning. Där skulle vi kryssa i: Nått målen, på god väg eller behöver tränas. Sen fick vi som sagt spela gitarr. Vi fick träna på att väckla mellan C och E moll. Och sen när jag kom hem har jag packat klart. För imorgon åker jag ju! Men nu ska jag gå.
  

 

2010-03-04 @ 16:52:41 Min dag Permalink


Kommentera här!
Kommentar av: Olivia

Der slutade med att Han fick den där cooola tjejen med moppen efter lite problem. Han lärde sig att han inte behövde säga Yes till allt, utan bara till det som hans hjärta ville.

2010-03-05 @ 16:33:51
URL: http://ollesplace.blogg.se/
Kommentar av: Ida

Ha det bra i Stockholm, Jenny!! Kommer sakna dig...

2010-03-05 @ 17:09:36
URL: http://polarnas.blogg.se/
Kommentar av: Jenny

Okej då vet jag det, får väl hyra filmen ngn gång...

2010-03-08 @ 10:15:20
URL: http://truejenny.blogg.se/


Läs detta innan du kommenterar!

Header Jag gör mina headrars/desginer själv! Men självklart så kan jag göra en åt dig, det är bara att säga till! Kommentera i ett inlägg eller skicka ett mail till [email protected]!

Reklam Tävlingar är kul om reglerna inte är allt för svåra. Visst kan jag ställa en fråga i din frågestund eller rösta på dig, men det är inte garanterat. Sen så gillar jag ju mycket mer om ni kommenterar mitt inlägg.

Bloglovin Jag gör inga bloglovin byten, jag lägger själv till dig om jag vill. Men du får självklart förja min blogg ändå, och det gör du genom att klicka här:

bloglovin

Frågor Om du frågar någor och är anonoym/inte har någon blogg så finner du svaret í samma inlägg som du kommenterade! Har du några frågor och garanterat vill ha svar på dom? Fråga då på min frågesida, som du kommer till genom att klicka HÄR. Men glöm inte att lämna epost adressen då, annars får du inte veta om jag har svarat!

Nu är du välkommen att kommentera!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Bloggens namn: (om du har en)

Vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0