Fortsättningen på fredagen...

Hej!

Har legat och läst ett bra tag nu, kan bara inte sluta! Men jag tänkte skriva slutet av Fredagen, inte mycket men en del =) Detta skrev jag:

Hallå!

Är mätt och belåten efter att ha slevat i mig tre portioner av farmors extremt goda köttbullar. Till det åt vi potatis, kaokta morötter och vinbärsgelé! Just nu så sitter jag med farmor vid TV:n. Innan Så ska det låta började så blädrade vi mest mellan kanaler. Från AFV till Vädret, från vädret till Gokväll... Men nu så har Så ska det låta i alla fall börjat ^^ Som "tilltugg" så äter vi chips och rabarberkräm. Jätte gott! Nu så ser vi slutet av Talang 2010 eftersom attSå ska det låta är slut. Underligt nog så har jag faktiskt inte sett på Talang iår!? Men nu så har jag gjort det och rätt personer gick vidare till final. Eller? Vad tycker ni??  
Har tagit lite fler bilder också som jag ska lägga in nu:


Jag spelade Solitär, en sorts passians...


Middagen, ser ni hur gott det ser ut? Jag blir hungrig...


Till det så drack vi julmust. Must har verkligen lång hållbarhet...
Den skulle inte gå ut förrän nästa år i November!


Sen så såg vi ju på Så ska det låta!

Om man sammarfattar kvällen så har den varit väldigt trevlig! Men nu så ska jag sluta.

HaDe (Hejdå på Norska^^)

Det var allt jag hade att säga. Vi var ju som sagt hos farmor och fikade, sen så spelade vi Memory - Jag vann!
Förresten, har en ny kategori: Speciella Händelser! Men vi ses...
 
 
2010-05-30 @ 18:01:54 Speciella händelser Permalink


Kommentera här!
Kommentar av: E m m a a ♥

okej vad kul :)

gjort idag då ?

2010-05-30 @ 19:48:33
URL: http://emmaomeradzic.blogg.se/
Kommentar av: ttildamickelsson

myysigt ;)

2010-05-30 @ 19:55:15
URL: http://mickelssons.blogg.se/
Kommentar av: T I N A

sv: vill inte lägga ut mitt ansikte på nätet!

2010-05-30 @ 19:59:47
URL: http://thegreengirl.blogg.se/
Kommentar av: Saga

okej:)

idag har ja varit på kalas, sen var jag med min kompis cajsa:D

2010-05-30 @ 22:02:17
URL: http://saagaaa.blogg.se/
Kommentar av: Vilmaz! ;D

Sv: Naww tack så mke! :)

2010-05-31 @ 15:04:46
URL: http://vilmaz.blogg.se/


Läs detta innan du kommenterar!

Header Jag gör mina headrars/desginer själv! Men självklart så kan jag göra en åt dig, det är bara att säga till! Kommentera i ett inlägg eller skicka ett mail till [email protected]!

Reklam Tävlingar är kul om reglerna inte är allt för svåra. Visst kan jag ställa en fråga i din frågestund eller rösta på dig, men det är inte garanterat. Sen så gillar jag ju mycket mer om ni kommenterar mitt inlägg.

Bloglovin Jag gör inga bloglovin byten, jag lägger själv till dig om jag vill. Men du får självklart förja min blogg ändå, och det gör du genom att klicka här:

bloglovin

Frågor Om du frågar någor och är anonoym/inte har någon blogg så finner du svaret í samma inlägg som du kommenterade! Har du några frågor och garanterat vill ha svar på dom? Fråga då på min frågesida, som du kommer till genom att klicka HÄR. Men glöm inte att lämna epost adressen då, annars får du inte veta om jag har svarat!

Nu är du välkommen att kommentera!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Bloggens namn: (om du har en)

Vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0