Rött är... nånting... xD

Hej alla!

I detta inlägg så tänkte jag skriva om torsdagen.
Först på morgonen så klev jag upp klockan 6 och åkte till ortopeden för att byta gips. Gillar den nya färgen bättre än den gröna. Här är det:



Här är det gamla också:


Låt dig inte luras av bilden. Gipset är visst ritat på... Här är ett exempel:


I can see you, får mig att tänka på filmen Shrek (stavning!). I slutet, när tre blida möss sjunger: I can see good!  

Förresten, vad säger man om rött? Man säger ju t.ex Grönt är skönt, blått är flott...
Den sista lektionen så hade vi HK (hemkunskap), vi gjorde Chokladkaka, men taxin hade typ inte blivit vokad, så jag blev sen -.- Hann därför inte vara med hela tiden... Men jag han äta! :D (haha...)

Efter skolan så var jag med Elvira, av fröken fick vi våra omdömmen, och jag fick alla pilar uppått! (det betyder att man har nått målen mycket bra eller något...) Sen så var det schack. Och vet ni vad? Vi spelade ett långparti och jag fick remi (oavgjort) mot Sanna (som har 1400 nånting i ranking och jag har 1214!)

Igår var jag lycklig! :D Men det var allt... nu ska jag gå snart är det mat, så jag säger:



2010-05-07 @ 18:34:25 Min dag Permalink


Kommentera här!
Kommentar av: Ida

I can see you... I'm standing right behind you... If you listen, you can hear me breath...



Haha, skoja ;)

2010-05-11 @ 16:48:32
URL: http://polarnas.blogg.se/


Läs detta innan du kommenterar!

Header Jag gör mina headrars/desginer själv! Men självklart så kan jag göra en åt dig, det är bara att säga till! Kommentera i ett inlägg eller skicka ett mail till [email protected]!

Reklam Tävlingar är kul om reglerna inte är allt för svåra. Visst kan jag ställa en fråga i din frågestund eller rösta på dig, men det är inte garanterat. Sen så gillar jag ju mycket mer om ni kommenterar mitt inlägg.

Bloglovin Jag gör inga bloglovin byten, jag lägger själv till dig om jag vill. Men du får självklart förja min blogg ändå, och det gör du genom att klicka här:

bloglovin

Frågor Om du frågar någor och är anonoym/inte har någon blogg så finner du svaret í samma inlägg som du kommenterade! Har du några frågor och garanterat vill ha svar på dom? Fråga då på min frågesida, som du kommer till genom att klicka HÄR. Men glöm inte att lämna epost adressen då, annars får du inte veta om jag har svarat!

Nu är du välkommen att kommentera!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Bloggens namn: (om du har en)

Vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0