Svaren på Frågestunden!

Hej, hej!

Nu är jag hemma igen! Så nu kommer svaren på frågestunden. Undrar du något mer är det bara att fråga! Dagens bild först bara :


Fast tuvärr är snön borta nu... :(



bianca<33
Vad är ditt favoritdjur?:D

Svar: Hm, vet inte riktigt, men något kattdjur kanske? :)

   

Elina;]<3
Vad ska du göra i Malmö?:)

Svar: Jag har spelat SM i schack :D

     

Gold  
Hej, vad har du för dig?

Svar: Kanske lite ovärt att svara på, men jag bloggar

     

LIENE
Vad är dina fritidsintressen?

Svar:  Bäst gillar jag Gokart, schack och friidrott. Men jag går också i fotboll och så simmar jag.

Favoritmat?

Svar: Gillar det mesta, men Lövbit och Kinamat kanske

     

 VIVIENNE ~ Modell & Fashioinstar
hur mkt tid på ett ungefär lägger du ner på bloggen varje dag? :)

Svar: Försöker lägga ner så mycket tid som möjligt på bloggen, nått inlägg per dag, dvs om jag hinner, man har ju ett liv också :)

     

CHIRRE
vart kommer du ifrån?:D

Svar: Jag är född i Umeå, men min mamma har utländsk bakgrund



   

A
allt bra?

Svar: Lite trött kanske, men fullt frisk 

     

videoGirl
Hur länge har du bloggat?

Svar: Sen i Februari

Favoritfilm?

Svar: Vet inte riktigt, men Avatar är ju bra

Favoritbok?

Svar: Den heter Mördare utan ansikte.
Det är egentligen en vuxen bok, men jag gillar den xD


 

   

Queen  
göra idag då?? take care

Svar: Jag har gått i skolan och ikväll är det friidrott

     

Linnea
vad fotar du med för kamera? :)

Svar: Jag fotar med min Samsung S1070, emn jag ska skaffa en Canon EOS (systemkamera)

     

Missy  
Hur gammal är du? :)

Svar: Jag ska fylla 12 i december (Två dagar före jul)

     

Anna
Favorit blogg? ;)

Svar: Vet faktiskt inte, men Fokis är bra

     

Anonym
Varför började du blogga? :)

Svar: Tja, min kompis tjatade mycket på mig och efter ett tag så provade jag och det var kul xD

     

Linnéa 
vilken är din drömresa? <3

Svar: Vill åka till Frankrike!

     

 T
ditt finaste plagg? visa det :D

Svar: Oj,  har många fina plagg, men mitt finaste 'vardagsplagg' är denna:



     

 thesswester - inte som alla andra
hur länge har du bloggat och varför började du blogga? :)

Svar: Jag har bloggar sen i Februari och jag börajde blogga för att min kompis sa att det var jätte kul eller något sånt...

     

Bitchbooi
Louis vuitton eller Gucci ?

Svar: Vet inte vad något av det är

Pokjvän eller singel ?

Svar: Singel

Kött eller fisk ?

Svar: Kött ofc

Rik eller fattig ?

Svar: Mitt i mellan

Kissies eller bitchbooi ?

Svar: Vem som helst, men absolut inte Kissie!

     

 julia
favoritsak att fota? :)

Svar: Närbilder :D



   
 Melinda 
Vilken är din favorit färg?

Svar: Grön kanske

Hur länge har du bloggat:)?

Svar: Svarat på den redan, men sen i Februari

     

 lovisa
Varför bloggar du?:)

Svar: För att det är super kul! :D


Alexandra - Uppsalas största blogg
vilka bloggar blir du inspirerad av? :)

Svar: Oj, svår fråga, läser inte så ofta bloggar :)


2010-10-20 @ 16:58:44 Övrigt Permalink


Kommentera här!
Kommentar av: jeeennieeee

hejsan jenny det spelar ingen roll men du får göra vad du tycker men den måste vara rosa:D

2010-10-20 @ 19:11:51
URL: http://jeeennieeee.blogg.se/
Kommentar av: LOVISA

sv: kul med frågestund:D

2010-10-21 @ 15:33:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Kommentar av: Laila

Haft en bra dag ?=)

2010-10-21 @ 16:01:33
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Kommentar av: Besart

Tack för att du är med :)

2010-10-21 @ 16:06:48
URL: http://bessymannen.blogg.se/
Kommentar av: thesswester - inte som alla andra

sv: härligt :D kram!

2010-10-21 @ 18:18:25
URL: http://thesswester.blogg.se/
Kommentar av: VIVIENNE ~ Modell & Fashionista

haha du skrev "fashionstar" i slutet på mitt namn istället för fashionista hahhaa ;)



kul att läsa svaren annars :)

2010-10-21 @ 19:28:51
URL: http://vivienne.blogg.se/
Kommentar av: Therese

väldigt söt tröja!

2010-10-21 @ 19:36:14
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/
Kommentar av: hehe

Förlåt, men tycker inte den där tröjan är så snygg, den ser billig ut :s JÄTTE billig ut.....



Sorry

2010-10-22 @ 16:20:48
Kommentar av: Linnéa

Kul att läsa dina svar <3

2010-10-22 @ 17:56:28
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Kommentar av: Olivia

Du började blogga för att jag tvingade dig, minns du inte det? :)

2010-10-23 @ 21:45:22
URL: http://ollesplace.blogg.se/


Läs detta innan du kommenterar!

Header Jag gör mina headrars/desginer själv! Men självklart så kan jag göra en åt dig, det är bara att säga till! Kommentera i ett inlägg eller skicka ett mail till [email protected]!

Reklam Tävlingar är kul om reglerna inte är allt för svåra. Visst kan jag ställa en fråga i din frågestund eller rösta på dig, men det är inte garanterat. Sen så gillar jag ju mycket mer om ni kommenterar mitt inlägg.

Bloglovin Jag gör inga bloglovin byten, jag lägger själv till dig om jag vill. Men du får självklart förja min blogg ändå, och det gör du genom att klicka här:

bloglovin

Frågor Om du frågar någor och är anonoym/inte har någon blogg så finner du svaret í samma inlägg som du kommenterade! Har du några frågor och garanterat vill ha svar på dom? Fråga då på min frågesida, som du kommer till genom att klicka HÄR. Men glöm inte att lämna epost adressen då, annars får du inte veta om jag har svarat!

Nu är du välkommen att kommentera!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Bloggens namn: (om du har en)

Vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0