PÅSKLOV!♥

 

Hejsanhejsanhejsanhejsan!

Känns sjukt bra just nu! Det är lov, jag är klar med delar av läxan (ja vi har läxa på lovet...), håller på bli frisk och har massor planerat att göra på lovet. Mängder av roliga saker! Och massor som ska fixas också, men det tänker vi inte på nu! Underbar dag i alla fall! 

Har egentligen en galet tråkig skoldag idag, men vi fick faktiskt spela kort på svenskan, vi spelade poker, med marker. Körde inte seriöst osv, men i alla fall... Jag vann sista omgången när alla körde all in, så indirekt vann jag! (vi hade också sagt att den som vinner nu vinner) HAHAHAHA jag ägde ut er ju! :D

You know, winning isn't everything, but it's the only thing that matters ♥


Mobilbild

Köpte en liten påskpresent till syrran idag, Tintin askar med godis ^^
Tyckte det passade henne eftersom att hon gillar tintin! Det var riktigt kuligt att göra någon glad!




P.s Svaret på gåtan kommer upp på måndag, så gissa på!
Inlägget under bara!
2012-04-05 @ 19:40:24 Min dag Permalink


Kommentera här!
Kommentar av: Niklas

Ja gud så grymt skönt med lov alltså! :D Vi får ta å hitta på nåt kuligt tycker jag :D<3

2012-04-05 @ 20:14:38
URL: http://umepojkarna.blogg.se/
Kommentar av: YASMINE MINE

åh tintin måste se den nya filmen har inte gjort det än, skam på mig haha :)

2012-04-05 @ 21:26:46
URL: http://stylebymine.blogg.se/
Kommentar av: emelie

söta askar :)

2012-04-05 @ 21:28:52
URL: http://emeleieerikszon.blogg.se/
Kommentar av: Gamesound kills reality

sv: Jasså? ^^ oh, så kul :D jag har mest kollat på massa youtube videor från ett par som bor i Sydkorea, Simon och Martina heter dem, själva youtube kanalen heter Eatyourkimchi, så bor där för tillfället för att få lära mig allt om hur det är att bo där o så :D

2012-04-05 @ 21:56:14
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Kommentar av: Anonym

Kände göra en heder åt mig då?<3

2012-04-05 @ 21:59:39
Kommentar av: MOAA

HA EN BRA KVÄLL!

2012-04-06 @ 19:35:48
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/


Läs detta innan du kommenterar!

Header Jag gör mina headrars/desginer själv! Men självklart så kan jag göra en åt dig, det är bara att säga till! Kommentera i ett inlägg eller skicka ett mail till [email protected]!

Reklam Tävlingar är kul om reglerna inte är allt för svåra. Visst kan jag ställa en fråga i din frågestund eller rösta på dig, men det är inte garanterat. Sen så gillar jag ju mycket mer om ni kommenterar mitt inlägg.

Bloglovin Jag gör inga bloglovin byten, jag lägger själv till dig om jag vill. Men du får självklart förja min blogg ändå, och det gör du genom att klicka här:

bloglovin

Frågor Om du frågar någor och är anonoym/inte har någon blogg så finner du svaret í samma inlägg som du kommenterade! Har du några frågor och garanterat vill ha svar på dom? Fråga då på min frågesida, som du kommer till genom att klicka HÄR. Men glöm inte att lämna epost adressen då, annars får du inte veta om jag har svarat!

Nu är du välkommen att kommentera!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Bloggens namn: (om du har en)

Vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0