Tävling - Vax eller inte?

Hejsan!

Fick ett litet tävlings-tips av Emma (min syster) för ett tag sen...
Tyckte att den verkade rolig, så jag tänkte köra den!

Tävlingen går ut på att gissa om personerna är gjorda i vax eller om personen är verklig.
Du kollar på bilderna och sen så gissar du genom att kommentera vad du tror.

Kommentarerna kommer jag att acceptera när tävlingen är slut.
När tävlingen är slut så meddelar jag er!

Gör såhär:
Sätt ett kryss (x) i mellan dessa två:[  ] om du tror att personen är i vax.

Alltså: om du tror att personen är i vax gör du såhär [ x ]
Och om du tror att personen är verklig så gör du såhär: [  ]

Om du vinner...
Så får du välja mellan att göra ett inlägg på min blogg
och att få en länk i menyn! (Som sitter där i en vecka)

Uppfattat? om inte så kan du ju fråga! :D

Hoppas att du vill vara med!
Lycka till!


Du kan kopiera detta och svara:

[  ] 1. Eva Longoria
[  ] 2. Gwen Stefani 
[  ] 3. Rihanna
[  ] 4. Sean Combs
[  ] 5. Robert Pattinson
[  ] 6. Antonio Banderas



Har är personerna:


1. Eva Longoria


2. vGwen Stefani


3. Rihanna


4. Sean "Diddy" Combs


5. Robert Pattinson


6. Antonio Banderas

2010-12-09 @ 19:59:21 Tävlingar! Permalink


Kommentera här!
Kommentar av: E L I N A

[ x ] 1. Eva Longoria

[ ] 2. Gwen Stefani

[ x ] 3. Rihanna

[ ] 4. Sean Combs

[ x ] 5. Robert Pattinson

[ ] 6. Antonio Banderas

2010-12-10 @ 15:21:17
URL: http://crazymufffin.blogg.se/
Kommentar av: Olivia

[ ] 1. Eva Longoria

[ ] 2. Gwen Stefani

[ ] 3. Rihanna

[ X ] 4. Sean Combs

[ X ] 5. Robert Pattinson

[ X ] 6. Antonio Banderas

2010-12-10 @ 16:19:15
URL: http://bloggendarjaglaggeruppminbok.blogg.se/
Kommentar av: Linnéa

[x ] 1. Eva Longoria

[ x] 2. Gwen Stefani

[ x] 3. Rihanna

[ x] 4. Sean Combs

[ x ] 5. Robert Pattinson

[ x ] 6. Antonio Banderas

2010-12-10 @ 23:54:44
URL: http://fantasygalen.blogg.se/
Kommentar av: Ida:]

[x] 1. Eva Longoria

[ ] 2. Gwen Stefani

[x] 3. Rihanna

[x] 4. Sean Combs

[ ] 5. Robert Pattinson

[x] 6. Antonio Banderas



:]

2010-12-11 @ 16:21:02
Kommentar av: Nora



[ x] 1. Eva Longoria

[ x ] 2. Gwen Stefani

[ ] 3. Rihanna

[ x ] 4. Sean Combs

[ x ] 5. Robert Pattinson

[ ] 6. Antonio Banderas



2010-12-12 @ 09:42:54
URL: http://tyffe.blogg.se/
Kommentar av: !

Failat att det står madame tussauds i bakrunden -.- Där finns det ju bara vax dockor

2010-12-12 @ 09:57:02
Kommentar av: Canon EOS 1000D = MIN <3

Svar till !: Om jag ska vara ärlig så är det faktiskt inte alls så. Vem säger att inte kända personer kan bli fotade på madame tussauds? :P

2010-12-15 @ 16:35:37
URL: http://truejenny.blogg.se/
Kommentar av: Olivia

Sv till !: Ha! Varför tänkte jag inte på det?

2010-12-27 @ 20:46:36
URL: http://bloggendarjaglaggeruppminbok.blogg.se/
Kommentar av: ttilda♥

[x] 1. Eva Longoria

[ ] 2. Gwen Stefani

[x] 3. Rihanna

[ ] 4. Sean Combs

[x] 5. Robert Pattinson

[x] 6. Antonio Banderas



..eller? :D

2011-01-24 @ 13:41:07
URL: http://ttypttildas.blogg.se/


Läs detta innan du kommenterar!

Header Jag gör mina headrars/desginer själv! Men självklart så kan jag göra en åt dig, det är bara att säga till! Kommentera i ett inlägg eller skicka ett mail till [email protected]!

Reklam Tävlingar är kul om reglerna inte är allt för svåra. Visst kan jag ställa en fråga i din frågestund eller rösta på dig, men det är inte garanterat. Sen så gillar jag ju mycket mer om ni kommenterar mitt inlägg.

Bloglovin Jag gör inga bloglovin byten, jag lägger själv till dig om jag vill. Men du får självklart förja min blogg ändå, och det gör du genom att klicka här:

bloglovin

Frågor Om du frågar någor och är anonoym/inte har någon blogg så finner du svaret í samma inlägg som du kommenterade! Har du några frågor och garanterat vill ha svar på dom? Fråga då på min frågesida, som du kommer till genom att klicka HÄR. Men glöm inte att lämna epost adressen då, annars får du inte veta om jag har svarat!

Nu är du välkommen att kommentera!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Bloggens namn: (om du har en)

Vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0