Borta bra, men hemma bäst!♥

JAAAAA! :D
Rubriken säger mycket... har alltså varit borta i helgen. Jag var i Boden på schacktävling! Det gick otroligt riktigt super bra!

JAG VANN! :D

FYRA VINSTER OCH EN REMI (OAVGJORT) RÄCKTE TILL EN VINST! BÄST I NORRLAND! OHHYESS!



Kan dra en snabb líten genomgång om hur hela tävlingen var:

Lördag TIDIGT: Klev upp sådär vid fem och gjorde mig klar. Tåget var tre timmar försenat, och därför skulle vi åka buss till vännes. I vännes fick vi frukost i två timmar innan tåget kom. Jag och Tintin satt och spelade mycket spel under resan...
Lördag DAGEN: När vi väl kom fram så hade vi missat ett parti. Vi spelade rond 2 och 3 den dagen. Slutade dagen med 1½ poäng. Tintin och hans mamma och jag bodde i Mickes (en i schackklubben) lägenhet. Vi köpte pizza till middag och såg på Gladiatorerna.
Söndagen: Jag och Tintin klev upp vid sju för att hinna spela vårat parti. Det var länge jämt, men sen fick jag in en kombination och vann damen. lyckades även vinna de två andra restrerande partierna. Men jag personligen är mest nöjd med mitt och Tintins parti. Båda spelade bra då.
Som pris vann jag en schackbok. 


Tjänade dessutom mycket i ranking! Har gått över 1400 nu! (ranking är typ ett sätt att se hur bra/rutinerad spelaren är... typ)
Beskriver denna tävling som rolig, utvecklande och AWESOME! 


Och tack alla som har grattat mig! Det värmer.



P.s Om ni vill läsa mer kan ni gå in på antingen http://rockaden.nu eller på http://lagsidan.se/rockaden
2012-01-16 @ 19:08:41 Hobbies Permalink


Kommentera här!
Kommentar av: sanna ;D

Vad roligt! ^.^

Enda tjej också och spöa upp killarna :D Nice job dude! ^-^

2012-01-16 @ 22:50:06
URL: http://handlingar.blogg.se/
Kommentar av: JonnaK

Grattis!!

2012-01-17 @ 07:24:46
URL: http://karlssonjonna.blogg.se/


Läs detta innan du kommenterar!

Header Jag gör mina headrars/desginer själv! Men självklart så kan jag göra en åt dig, det är bara att säga till! Kommentera i ett inlägg eller skicka ett mail till [email protected]!

Reklam Tävlingar är kul om reglerna inte är allt för svåra. Visst kan jag ställa en fråga i din frågestund eller rösta på dig, men det är inte garanterat. Sen så gillar jag ju mycket mer om ni kommenterar mitt inlägg.

Bloglovin Jag gör inga bloglovin byten, jag lägger själv till dig om jag vill. Men du får självklart förja min blogg ändå, och det gör du genom att klicka här:

bloglovin

Frågor Om du frågar någor och är anonoym/inte har någon blogg så finner du svaret í samma inlägg som du kommenterade! Har du några frågor och garanterat vill ha svar på dom? Fråga då på min frågesida, som du kommer till genom att klicka HÄR. Men glöm inte att lämna epost adressen då, annars får du inte veta om jag har svarat!

Nu är du välkommen att kommentera!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Bloggens namn: (om du har en)

Vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0