Chess

Slutade tidigt idag! Vi hade hål sista timmen och fick därför sluta - till allas stora glädje - halv två. Var med Albin då. Vi hade riktigt trevligt - pratade och skrattade, spelade spel och lite sånt. Skoldagen har väl varit ganska vanlig, inga roligare ämnen än vanligt. Men vi har fått en ny lärare nu i engelskan. Han verkar vara rätt hyfsad, men tvivlar på att han är bättre än våran förra - han var super!

Justeja, sen så fick jag en typ sockerkick mitt på dagen... Hade inte ätit socker däremot? Blev jättepigg efter lunchen och hade jätte mycket energi hela lunchrasten! Det var kul xD





Objektiv: Canon EF 28-80mm
Bilderna är tagna strax efter jul då jag var med Julia! De flesta är tagna med blixt (lös)


Det blev lite juliga bilder denna gång... Men det är ju inte tjugondaknut än!

Ska äta nu innan schackträningen. Det blir den enda innan jag ska till schacktävling i Boden. Det är hela helgen, så jag har nog inte tid att blogga... (inte säker, kan ju kanske blogga på söndagkväll eller när jag sitter på tåget till Boden, men det beror på hur trött jag är)
Har laddat in alla 300 bilder som jag tagit under jullovet nu... har lagt upp några av dem nu, sen lägger jag väl upp de bästa i olika inlägg osvosv.



FUNDERAR PÅ ATT HA EN LITEN TÄVLING NÄR JAG SKA TILL BODEN PÅ LÖRDAG... IDÉER/FÖRSLAG PÅ NÅN TÄVLING? :D

2012-01-12 @ 17:39:48 Min dag Permalink


Kommentera här!
Kommentar av: Hanna

Vackra blommor på bilden längst ner :D

Härligt att vara så pigg.

Man kan ju få sockerchok...

Kramis

2012-01-13 @ 15:36:06
URL: http://presentl.blogg.se/
Kommentar av: alessia

hejhej har en tävling på min blogg om att vinna valfrit iphone skal för 500:- var gärna med :D



direktlänk:http://moonkiiie.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment

2012-01-14 @ 15:13:35
URL: http://moonkiiie.blogg.se/
Kommentar av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ny tävling på bloggen med simpla regler så hoppas du vill vara med :D!

Kram

2012-01-14 @ 20:09:29
URL: http://smnmode.blogg.se/
Kommentar av: sanna ;D

sv; tycker du att den kameran är bra? :D

2012-01-14 @ 22:39:44
URL: http://handlingar.blogg.se/
Kommentar av: trolla

Hej!



vill du vara med att tävla om att bli Dagens blogg?!



Klicka här: http://trollabast.blogg.se/2012/january/tavla-i-dagens-blogg.html#comment



Öka chanser att vinna genom att lägga till mig på bloglovin :)



Ha det bra!

2012-01-15 @ 17:14:53
URL: http://trollabast.blogg.se/


Läs detta innan du kommenterar!

Header Jag gör mina headrars/desginer själv! Men självklart så kan jag göra en åt dig, det är bara att säga till! Kommentera i ett inlägg eller skicka ett mail till [email protected]!

Reklam Tävlingar är kul om reglerna inte är allt för svåra. Visst kan jag ställa en fråga i din frågestund eller rösta på dig, men det är inte garanterat. Sen så gillar jag ju mycket mer om ni kommenterar mitt inlägg.

Bloglovin Jag gör inga bloglovin byten, jag lägger själv till dig om jag vill. Men du får självklart förja min blogg ändå, och det gör du genom att klicka här:

bloglovin

Frågor Om du frågar någor och är anonoym/inte har någon blogg så finner du svaret í samma inlägg som du kommenterade! Har du några frågor och garanterat vill ha svar på dom? Fråga då på min frågesida, som du kommer till genom att klicka HÄR. Men glöm inte att lämna epost adressen då, annars får du inte veta om jag har svarat!

Nu är du välkommen att kommentera!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Bloggens namn: (om du har en)

Vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0