Redan slut?!

Halloj!

Morgonen började med något hemsk!: Jag läste ut Om jag kunde drömma! Okej, det var inte sååå hemskt tycker väl du? Men det tycker jag för jag vill fortsätta läsa! Nåja, igår fick jag en sak:

Anna Hamiltons autograf!

Egentligen så visste jag inte ens vem hon var innan den där schack grejen på KulturNatta, men man vill väl alltid ha autografer?

I skolan hade vi bild, göra klart och elevens val. Då spelade vi Galen panna. Jag vann båda gångerna ^.^ 
Men nu ska jag inte babbla mer, för nu så kommer bilder!


Det krävdes nog många år för att få ihop såhär många blommor...


Gillar den här "saken" fast den är väldigt lik en askopp...


Man börjar förstå hur ung man faktisk är...


...Eller hur gammal man börjar bli!


Sevett samling, en ganska klar blandning...


Ett fint morsdagskort som farmor hade fått!

Men det var alla bilderna! Så småning om så kommer även blommorna... Fast det där kortet var ju också en blomma ^.^ Men nu så ska jag gå!




Uppdatering: Recension på väg!

2010-06-01 @ 15:37:30 Foton mm Permalink


Kommentera här!
Kommentar av: josefin

oj vad ånga blommor din farmor hade sammlar hon på majblommor ses

/kramar josse <3<3

2010-06-01 @ 15:41:18
URL: http://villmann.blogg.se/
Kommentar av: josefin

oj vad många blommor din farmor hade samlar hon på majblommor ses

/kramar josse <3<3

2010-06-01 @ 15:43:07
URL: http://villmann.blogg.se/
Kommentar av: Emmie

Hej! Allt väl med dig idag? :)

2010-06-01 @ 16:36:01
URL: http://emmiev.blogg.se/
Kommentar av: ewe ♥

Åh vad fin blogg du har!

Ha en bra dag :)

2010-06-01 @ 16:41:13
URL: http://lifebyewe.blogg.se/
Kommentar av: Ida

Sv; Nää, men jag klickar på symbolknappen och sedan på hjärtat. Men det går egentligen inte att ha hjärtan i rubriken så då kopierar jag och klistrar in... Okej jag är ju "bra" på att förklara;)

2010-06-01 @ 18:00:57
URL: http://polarnas.blogg.se/
Kommentar av: vikkk.blogg.se

har ingen aning faktiskt :)

2010-06-01 @ 18:10:06
URL: http://vikkk.blogg.se/


Läs detta innan du kommenterar!

Header Jag gör mina headrars/desginer själv! Men självklart så kan jag göra en åt dig, det är bara att säga till! Kommentera i ett inlägg eller skicka ett mail till [email protected]!

Reklam Tävlingar är kul om reglerna inte är allt för svåra. Visst kan jag ställa en fråga i din frågestund eller rösta på dig, men det är inte garanterat. Sen så gillar jag ju mycket mer om ni kommenterar mitt inlägg.

Bloglovin Jag gör inga bloglovin byten, jag lägger själv till dig om jag vill. Men du får självklart förja min blogg ändå, och det gör du genom att klicka här:

bloglovin

Frågor Om du frågar någor och är anonoym/inte har någon blogg så finner du svaret í samma inlägg som du kommenterade! Har du några frågor och garanterat vill ha svar på dom? Fråga då på min frågesida, som du kommer till genom att klicka HÄR. Men glöm inte att lämna epost adressen då, annars får du inte veta om jag har svarat!

Nu är du välkommen att kommentera!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Bloggens namn: (om du har en)

Vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0