Lussekatter







Hejsan!

Förlåt för att jag inte har bloggat något. Kände att jag behövde en liten bloggpaus. Men nu är den över!
Lite om vad jag gjort: i fredags så var vi och kollade på ljusfestivalen i Umeå. Bilder från det kommer senare.
Tja, som du kanske kan se på bilderna här ovanför så har vi även bakat lussebullar. Vi gjorde det i lördags. På den dagen så spelade jag även schack. 

Vad tycker du om bilderna? Har ni bakat lussebullar? 

Igår så var jag i Piteå på en friidrottstävling. Vi åkte uppp på morgonen och hem på kvällen. Var med i Kula. Jag stötte 7.70m och kom 11:a. Är nöjd eftersom att det är nästan 1m bättre än vad jag stött tidigare och sen så var det ju mot 97:or jag tävlade också :)

Nu så måste jag nog gå, ska skriva lite och äta middag. Sen så ska jag på bio! Ska se på 'Dumma mig'

Uppdate: Recension på den filmen kommer idag/imorgon!

2010-11-22 @ 16:20:10 Min dag Permalink


Kommentera här!
Kommentar av: Yasmine

Hej, Vill du ha tips om film varje dag?

Då kan du gå in på min blogg :) Jag har börjat med Dagens Trailer på min blogg, det betyder att jag lägger upp en trailer varje dag. Sugen på film? Kika då :)

MVH Yasmine

2010-11-22 @ 20:54:55
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Kommentar av: Emelie

Gott med lussebullar ;)

2010-11-23 @ 15:34:21
URL: http://emelieohanna.blogg.se/
Kommentar av: kaffehörnan

Snygga katter

Vilka bilder du tagit, dom var inte dåliga

2010-11-23 @ 22:00:57
URL: http://www.kaffehornan.se


Läs detta innan du kommenterar!

Header Jag gör mina headrars/desginer själv! Men självklart så kan jag göra en åt dig, det är bara att säga till! Kommentera i ett inlägg eller skicka ett mail till [email protected]!

Reklam Tävlingar är kul om reglerna inte är allt för svåra. Visst kan jag ställa en fråga i din frågestund eller rösta på dig, men det är inte garanterat. Sen så gillar jag ju mycket mer om ni kommenterar mitt inlägg.

Bloglovin Jag gör inga bloglovin byten, jag lägger själv till dig om jag vill. Men du får självklart förja min blogg ändå, och det gör du genom att klicka här:

bloglovin

Frågor Om du frågar någor och är anonoym/inte har någon blogg så finner du svaret í samma inlägg som du kommenterade! Har du några frågor och garanterat vill ha svar på dom? Fråga då på min frågesida, som du kommer till genom att klicka HÄR. Men glöm inte att lämna epost adressen då, annars får du inte veta om jag har svarat!

Nu är du välkommen att kommentera!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Bloggens namn: (om du har en)

Vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0